مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-05سياسي

بررسی «طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» در رادیو


شبکه رادیویی گفت وگو با هدف «تبیین ابعاد مختلف طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» با حضور کارشناسان مختلف به بررسی و واکاوی این طرح می پردازد.

- شبکه رادیویی گفت وگو با هدف تبیین ابعاد مختلف طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی با حضور کارشناسان مختلف به بررسی و واکاوی این طرح می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو گفت وگو، پس از تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی، بحث ها و جنجال های گسترده ای بین موافقان و مخالفان این طرح در سطح جامعه و به ویژه نزد نخبگان و همچنین کاربران شبکه های اجتماعی ایجاد شده است.

بنا بر این گزارش، رادیو گفت وگو از روز شنبه به مدت سه روز متوالی با حضور دکتر محمدصادق افراسیابی؛ دکترای سیاستگذاری فرهنگی به عنوان کارشناس مجری و جمعی از مدافعان، منتقدان، استادان دانشگاه ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به واکاوی و نقد و بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی خواهد پرداخت.

بخش اول این برنامه با حضور رضا تقی پور نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی، دکتر ناصر فخاری رییس پژوهشکده دولت اسلامی و سعید مشهدی، دبیر مجمع ناشران دیجیتال اسلامی روی آنتن زنده رادیو گفت وگو خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی «طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» در رادیو

بررسی «طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» در رادیو