مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 07:502021-08-05بين الملل

کالیفرنیا در جهنم؛ هزاران نفر مجبور به تخلیه خانه هایشان شدند


با پیش روی سریع آتش سوزی موسوم به «ریور» در بخش هایی از ایالت کالیفرنیا، هزاران نفر مجبور به ترک خانه های خود شدند و سازه های زیادی تخریب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گزارش رسانه های غربی حاکی از آن است که آتش سوزی مهیب موسوم به ریور در کالیفرنیا به سرعت در حال پیشروی است و در مسیر خود خانه های زیادی را سوزانده است و هزاران نفر را در دو منطقه انبوه از درختان در شمال شرقی ساکرامنتو واقع در شمال کالیفرنیا مجبور کرده تا خانه هایشان را تخلیه کنند و به مراکز امن پناه ببرند.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، در مسیر پیش روی آتش ریور، دود بسیار غلیظی در هوا پراکنده کرده شده است که از فاصله 110 کیلومتری قابل مشاهده است.

طبق گزارش اداره محافظت از جنگل ها در کالیفرنیا آتش سوزی موسوم به ریور تا روز گذشته، حدود 566 هکتار را در مناطق پلاسر و نوادا سوزانده است که حدود 400 هکتار از مناطق مذکور در همان دو ساعت اول در آتش سوخت.

طبق این گزارش، آتش سوزی ریور با فاصله 160 کیلومتر از جنوب آتش سوزی ادامه دار دیکسی است که حدود 113 هزار هکتار را در برگرفته است و تنها پس از گذشت سه هفته از شروع، تنها 35 درصد از آن مهار شده است.

تصاویر منتشر شده بر روی شبکه های اجتماعی نشان می دهد که تا روز گذشته، آتش دیکسی چند ساختمان را در بخشی از شهرستان گرینو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالیفرنیا در جهنم؛ هزاران نفر مجبور به تخلیه خانه هایشان شدند

کالیفرنیا در جهنم؛ هزاران نفر مجبور به تخلیه خانه هایشان شدند