مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-05دانش

عضویت بیش از دو هزار نفر در سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی شعبه قم


مدیر شعبه قم سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با اشاره به عضویت دو هزار و 500 نفر در سازمان دانشجویان این شعبه، بیان کرد: در سال 99، بیش از 22 هزار دانشجو در برنامه ها و کارگاه های مختلفی که به صورت مجازی از سوی این واحد برگزار شد، - ایسنا/قم مدیر شعبه قم سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با اشاره به عضویت دو هزار و 500 نفر در سازمان دانشجویان این شعبه، بیان کرد: در سال 99، بیش از 22 هزار دانشجو در برنامه ها و کارگاه های مختلفی که به صورت مجازی از سوی این واحد برگزار شد، شرکت کردند.

ریحانه زارعی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شعبه قم در راستای مهارت افزایی، توانمندسازی و اشتغال آفرینی برای دانشجویان از بهمن ماه 96 در دانشگاه قم فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: پس از 2 سال فعالیت گسترده و موفقیت آمیز در این واحد، مجوز موافقت قطعی با سازمان دانشجویان در جهاد دانشگاهی قم صادر شد و در سال 98 در چهارمین گردهمایی شعب سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، شعبه استان قم در بخش عضوگیری و راهبری اعضا به عنوان واحد برتر در کشور شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

زارعی اظهار کرد: دفاتر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شعبه قم در دانشگاه پردیس فارابی، دانشگاه صنعتی قم، دانشگاه حضرت معصومه(س)، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه قم مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت بیش از دو هزار نفر در سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی شعبه قم

عضویت بیش از دو هزار نفر در سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی شعبه قم