مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-05سياسي

آیت الله شاهچراغی منشا خیر و برکت در استان سمنان هستند


استاندار سمنان با تمجید از خدمات آیت الله شاهچراغی در دوران نمایندگی ولی فقیه در این استان گفت: حضرت آیت الله شاهچراغی، نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان با تمجید از خدمات آیت الله شاهچراغی در دوران نمایندگی ولی فقیه در این استان گفت: حضرت آیت الله شاهچراغی، نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سالیان سال و به مدت مدید منشاء خیر و برکت در استان بوده و انشالله در آینده نیز همچنان این خیر و برکت ادامه دار خواهد بود.

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان 14 مرداد 1400 در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه بر هر آغازی پایان و بر هر آمدنی، رفتنی است ، اظهار کرد: آیت الله شاهچراغی در سالهای متمادی، نقش ویژه ای در استان داشته و منشا خیر و برکت بودند که انشالله زین پس نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود:آیت الله شاهچراغی با اخلاق، رفتار، محبت و همراهی بی نظیر و حضور پر رنگ در مساعدت در مسائل استان، همواره یاری گر ما بوده و نقش بسیار تعیین کننده و تاثیرگذاری داشتند.

آشناگر ضمن تقدیر از آیت الله شاهچراغی و شکرگزاری خداوند به پاس آشنایی با ایشان، گفت: در طول مدت نزدیک به 3 سالی که افتخار آشنایی با حضرتعالی و خدمتگزاری به مردم استان را دارم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله شاهچراغی منشا خیر و برکت در استان سمنان هستند

آیت الله شاهچراغی منشا خیر و برکت در استان سمنان هستند