مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-05سياسي

لزوم پیگیری اجرایی شدن پروژه کمربندی محمدشهر به ماهدشت


پیگیری اجرایی شدن پروژه کمربندی محمدشهر به ماهدشت به صورت جدی از سوی نمایندگان مردم در پارلمان شهری پیگیری و اجرایی شود.

- ، غفور قاسم پور ظهر پنجشنبه در مراسم تحلیف منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی محمدشهر اظهار کرد: امروز با قرائت سوگندنامه کار خود را به طور رسمی آغاز می کند و مسئولیت مهمی بر دوش شما گذاشته می شود تا به مردم این شهر خدمت کنید.

وی بیان کرد: یک از آفت هایی که می تواند به شاکله شورا ضربه وارد کند اختلافات و کسب منافع فردی است و با پرهیز این امور می توانید به پیشرفت شهر کمک کنید.

فرماندار کرج تصریح کرد: باید برای پیشبرد امور شهری فضای همدلی و آرامش ایجاد شود و طرح ها و پروژه های نیمه تمام را با نیت خدمت گزاری به مردم پیگیری کنید تا به نتیجه دلخواه که همان رفع مشکلات مردم است برسیم.

وی با بیان اینکه هر زمان اختلاف و دودستگی وجود داشته است، کارها هم به کندی پیش رفته است، خاطرنشان کرد: بر این اساس باید از انشقاق پرهیز کرد.

قاسم پور گفت: ساماندهی نیروی انسانی در مدیریت شهری، حفظ باغات، پیگیری اجرایی شدن پروژه کمربندی محمدشهر به ماهدشت به صورت جدی از سوی نمایندگان مردم در پارلمان شهری پیگیری و اجرایی شود و به عنوان مطالبات جدی مردم باید در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیگیری اجرایی شدن پروژه کمربندی محمدشهر به ماهدشت

لزوم پیگیری اجرایی شدن پروژه کمربندی محمدشهر به ماهدشت