مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-05سياسي

فعالیت 2500 هیئت مذهبی طی محرم امسال در لرستان


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از فعالیت 2500 هیئت مذهبی در استان خبر داد و گفت: برنامه های ویژه محرم از جمعه این هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از فعالیت 2500 هیئت مذهبی در استان خبر داد و گفت: برنامه های ویژه محرم از جمعه این هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی قدرتی بیان کرد: از روز جمعه همین هفته با 2500 هیئت مذهبی در استان به استقبال برنامه های ویژه محرم سیدالشهدا(ع) خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و مطابق ابلاغیه وزرات کشور در لرستان برگزار می شود، افزود: 500 مبلغ در لرستان هم زمان با ماه محرم فعالیت می کنند.

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه هیئت های مذهبی در قالب دسته جات سینه زن و زنجیرزن در سطح شهرها و روستاهای استان فعالیت دارند، اضافه کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در آستانه ماه محرم با برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه مراسم عزاداری ایام محرم در راستای ارتقای سطح آگاهی هیئت های مذهبی، مداحان و مبلغان و مبلغات و روحانیون اقدام کرده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2500 هیئت مذهبی طی محرم امسال در لرستان

فعالیت 2500 هیئت مذهبی طی محرم امسال در لرستان