مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 07:302021-08-05اقتصادي

وزارت راه: قرار نبود با قیچی افتتاح شود


درپی انتشار فیلمی از مراسم افتتاح آزادراه بروجرد - خرم آباد توسط وزیر راه و شهرسازی که حاشیه های زیادی را به همراه داشت، این وزارتخانه توضیحاتی را منتشر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا کلیپی از مراسم افتتاح یک آزادراه در شبکه های اجتماعی منتشر شده و در توضیحات آن، این طور ادعا شده که وزیر راه به دلیل نبود قیچی در مراسم افتتاح به حالت قهر محل را ترک کرده است.

حالا پایگاه خبری وزارت راه به نقل از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور در این باره نوشته است: مراسم افتتاح با بی سیم و رونمایی از کتیبه توسط وزیر انجام شده بود و قرار بود با نورافشانی و بریدن روبان با عبور خودروها انجام شود.

روابط عمومی این شرکت در خصوص کلیپ منتشره از افتتاح آزادراه اراک خرم آباد در فضای مجازی اطلاعیه ای بدین شرح منتشر کرد: به اطلاع هموطنان عزیز می رساند با توجه به افتتاح موفق تونل البرز واقع در منطقه دو آزادراه تهران-شمال در هفتم مرداد ماه با فرمان رییس جمهور و عبور خودروها با نورافشانی و بریدن روبان افتتاح به وسیله خودروهای عبوری، مقرر شد این تجربه موفق نیز در مراسم افتتاح آزادراه اراک خرم - آباد که یکی از پروژه های عظیم راهسازی کشور است تکرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت راه: قرار نبود با قیچی افتتاح شود

وزارت راه: قرار نبود با قیچی افتتاح شود