مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-05سياسي

ضرورت احیای فرضیه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تولی و تبری را مقدمه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکردر جامعه خواند و گفت: احیای فریضه امربه معروف و نهی از منکر از وظیفه آحاد جامعه است و امت اسلامی با خصیصه بارز امر به معروف و نهی از منکر شناخته می شود .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت:  احیای فریضه  امر به معروف و نهی از منکر از وظیفه آحاد جامعه است و امت اسلامی با خصیصه بارز امر به معروف و نهی از منکر شناخته می شود اما متاسفانه در جامعه احیای این فریضه الهی مورد غفلت قرار گرفته است.

وی   تولی و تبری را مقدمه ای مهم بر احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: دوستی با افراد نیک و دوری از گناهکاران و کارهای ناپسند مقدمه ای بر احیای این فریضه الهی است.

دلریش دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه قیام حسینی مردم مطالبه گر و مسئولان پاسخگو را شعار امسال برنامه های دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان و افزود: در این دهه 746 عنوان برنامه اجرا می شود که برگزاری نمایشگاهها و پخش برنامه های مختلف از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احیای فرضیه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه

ضرورت احیای فرضیه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه