مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-05سياسي

توجه شورای شهر ششم قم به توسعه پارکینگ های عمومی


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مقدس قم از نمایندگان دوره ششم شورای اسلامی شهر خواست حساسیت ویژه ای در موضوع پارکینگ های عمومی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن مُحرّری که در مراسم اختتامیه دوره پنجم شورای اسلامی شهر مقدس قم در سالن رضوان شهرداری قم سخن می گفت با بیان این که این کمیسیون در چهار سال فعالیت خود با برگزاری 190 جلسه، 256 طرح و لایحه را مورد رسیدگی قرار داده است خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین یک هزار و 350 نامه مردمی نیز در کمیسیون بحث و بررسی شده است.

وی همچنین از اولویت بندی موضوعات کمیسیون در ابتدای هر سال کاری خبر داد و گفت: تشکیل کمیته ارزیابی املاک نیز از دیگر اقدامات این کمیسیون در سال اول آغاز به کار بود که سبب شد تا محوریت قیمت گذاری ها از برخی کارشناسان به این کمیته منتقل شود.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم همچنین به پیگیری تملک ها در این کمیسیون مانند تکمیل تملک خیابان کارگر و خیابان شهید فهیمی در منطقه شش شهری، شروع تملک فاز پنج عمار یاسر، تکمیل تملک محور فردوسی در دو منطقه یک و پنج شهری در کنار شروع تملک پروژه شهیدان برقعی توجه داد و اذعان کرد: شروع تملک میدان شهید مطهری که حدود 20 سال متوقف شده بود، در این دوره از شورای شهر کلید خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه شورای شهر ششم قم به توسعه پارکینگ های عمومی

توجه شورای شهر ششم قم به توسعه پارکینگ های عمومی