مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-05اجتماعي

راه اندازی پایگاه های انتخاب رشته در تهران + آدرس پایگاه ها


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران از برپایی نزدیک به 50 پایگاه انتخاب رشته ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در سطح مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران در طول زمان انتخاب رشته توسط مشاوران متعهد و متخصص خبر داد.

- راه اندازی پایگاه های انتخاب رشته در تهران + آدرس پایگاه ها معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران از برپایی نزدیک به 50 پایگاه انتخاب رشته ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در سطح مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران در طول زمان انتخاب رشته توسط مشاوران متعهد و متخصص خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقیه سادات نقوی از آغاز به کار پایگاه های انتخاب رشته از روز دوشنبه هفته جاری همزمان با اعلام نتایج کنکور دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در 50 پایگاه به تفکیک جنسیت و با نرم افزارهای بروز در شهرتهران به همت اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی خبر داد و بیان کرد که در پایگاه های آموزش و پرورش شهر تهران، با شعار ( ما راهنمایی و مشاوره می دهیم تا شما متناسب با استعداد، رغبت و تیپ شخصیتی خود، آگاهانه انتخاب رشته کنید.

) بیش از 80 نفر از مشاوران مجرب و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، امر مهم راهنمایی و انتخاب رشته داوطلبان کنکور و موسسات آموزش عالی را به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پایگاه های انتخاب رشته در تهران + آدرس پایگاه ها

راه اندازی پایگاه های انتخاب رشته در تهران + آدرس پایگاه ها