مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-05سياسي

تهدید رییس جمهور برزیل به اقدامات خارج از قانون اساسی


رییس جمهور برزیل ضمن ابراز خشم از تحقیقات دادگاه عالی درباره عملکردش، تهدید کرد که خارج از محدودیت های قانون اساسی پاسخ خواهد داد؛ اظهاراتی که به درگیری ها میان رییس جمهور راست گرای برزیل و قوه قضاییه دامن می زند.

- رییس جمهور برزیل ضمن ابراز خشم از تحقیقات دادگاه عالی درباره عملکردش، تهدید کرد که خارج از محدودیت های قانون اساسی پاسخ خواهد داد؛ اظهاراتی که به درگیری ها میان رییس جمهور راست گرای برزیل و قوه قضاییه دامن می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این اظهارات ژایر بولسونارو، رییس جمهور برزیل پس از آن مطرح شد که الکساندر دی مورائس ، قاضی دادگاه عالی با انجام تحقیقات درباره ادعاهای بی پایه و اساس بولسونارو دال بر اینکه سیستم رای گیری الکترونیکی برزیل در برابر تقلب آسیب پذیر است، موافقت کرد.

بولسونارو بدون تشریح ماهیت این تهدید، در پستی در رسانه های اجتماعی گفت: این تحقیقات در داخل مرزهای قانون اساسی قرار ندارد در نتیجه عکس العمل به این تحقیقات نیز در داخل مرزهای قانون اساسی قرار نخواهد داشت.

بولسونارو که انتظار می رود در انتخابات 2022 نیز برای دوره دوم ریاست جمهوری نامزد شود، بارها بدون ارائه سند و مدرک تاکید کرده که سیستم رای گیری انتخاباتی برزیل در برابر تقلب آسیب پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید رییس جمهور برزیل به اقدامات خارج از قانون اساسی

تهدید رییس جمهور برزیل به اقدامات خارج از قانون اساسی