مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-05دانش

افتتاح چند طرح ورزشی و رفاهی در دانشگاه شهید بهشتی


چندین طرح ورزشی و رفاهی دانشگاه شهید بهشتی با حضور دکتر غلامرضا غفاری، سرپرست سازمان امور دانشجویان به بهره برداری رسید.

- چندین طرح ورزشی و رفاهی دانشگاه شهید بهشتی با حضور دکتر غلامرضا غفاری، سرپرست سازمان امور دانشجویان به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا غفاری طی بازدید از دانشگاه شهید بهشتی و افتتاح این طرح ها گفت: فراهم کردن امکانات ورزشی در افزایش شور و نشاط و سلامت دانشجویان موثر است و نتیجه نهایی آن بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان و افزایش دستاوردهای علمی است.

وی افزود: وقتی دانشگاه شهید بهشتی به عنوان یک دانشگاه مطرح از نظر علمی در کشور فعالیت می کند و دانشجویان آن انتظار دارند این دانشگاه از نظر امکانات ورزشی و رفاهی نیز در سطح بالایی باشد و افتتاح طرح های عمرانی امروز، نتیجه تلاش مسئولان این دانشگاه در این بخش است.

سرپرست سازمان امور دانشجویان با تاکید بر حمایت این سازمان از برنامه های توسعه سرانه ورزشی و امکانات رفاهی دانشگاه شهید بهشتی تا رسیدن به استاندارد کشوری گفت: اقدام این دانشگاه در استفاده از توان بخش خصوصی و ظرفیت خیرین آموزش عالی اقدام بسیار مثبتی است و باید استمرار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چند طرح ورزشی و رفاهی در دانشگاه شهید بهشتی

افتتاح چند طرح ورزشی و رفاهی در دانشگاه شهید بهشتی