مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-05سياسي

حفظ و حراست از دستاوردهای ارزشمند جهاددانشگاهی نیازمند رویکرد فرهنگی است


رییس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: برای حفظ و حراست از دستاوردهای ارزشمند جهاددانشگاهی و استمرار حرکت قوی و پرشتاب ضرروت دارد تمام فعالیت های جهاددانشگاهی مبتنی بر حوزه فرهنگی صورت گیرد و در بستر فرهنگ جهادی فعالیت ها رشد و نمو پیدا کند.

- ایسنا/کردستان رییس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: برای حفظ و حراست از دستاوردهای ارزشمند جهاددانشگاهی و استمرار حرکت قوی و پرشتاب ضرروت دارد تمام فعالیت های جهاددانشگاهی مبتنی بر حوزه فرهنگی صورت گیرد و در بستر فرهنگ جهادی فعالیت ها رشد و نمو پیدا کند.

دکتر اکبر اسدی، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: رییس جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: جهاددانشگاهی با توجه به گستردگی فعالیت و رسالت اصلی خود در جهت ارتباط دانشگاه با بدنه جامعه همواره با دستگاه ها، ادارات، سازمان ها و نهادها و بخش های مختلف جامعه ارتباط برقرار کرده است تا با پشتوانه دانشگاه بتواند در جهت رفع موانع و مشکلات آنان اقدام کند.

وی مهم ترین شاخصه جهاددانشگاهی را روحیه جهادی دانست و گفت: مدیریت جهادی با بهره گیری از سبک و شیوه ای از مدیریت که برگرفته از روحیه جهادی باشد می تواند در جامعه الگوآفرین باشد.

حال آنکه کشور ما هم در وضعیتی به سر می برد که بیش از هر زمان دیگری به روحیه جهادی نیازمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ و حراست از دستاوردهای ارزشمند جهاددانشگاهی نیازمند رویکرد فرهنگی است

حفظ و حراست از دستاوردهای ارزشمند جهاددانشگاهی نیازمند رویکرد فرهنگی است