مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-05اقتصادي

مواجهه همدان با پدیده مسکن نایابی/ وجود 700 هکتار بافت فرسوده


فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه همدان با پدیده مسکن نایابی مواجه شده است گفت: همدان شهری است که بالاترین قیمت زمین، مسکن و اجاره بها را یدک می کشد که مسوولان و اعضای شورای شهر باید تدبیری برای این مشکل داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی پیش از ظهر امروز در مراسم تحلیف و آغاز رسمی ششمین دوره شورای اسلامی شهر همدان ضمن تبریک به انتخاب اعضای جدید اظهار کرد: همه ما باید بدانیم جا پای چه کسی می گذاریم، شهری که در طول تاریخ به عنوان کمتر شهری مانند همدان مدنیت و اجتماع داشته است.

وی با بیان اینکه شهر همدان در طول تاریخ بارها مورد هجمه و حمله قرار گرفته اما هر بار با افتخار سر بلند کرده و باز زنده بودن و زندگی کردن را به ما نشان داده است گفت: تاریخ را بنگرید و ببینید جایگاه همدان و هگمتانه کجا بوده و شایسته چه جایگاهی خواهد بود.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه شهر همدان زادگاه سرداران، امیران و 8 هزار شهید گلگون کفن است که اگر اینجا بودند قطعا به عنوان یکی از محوری ترین افراد می توانستند در این شهر حرفی برای برای گفتن داشته باشند چرا که آنها نه تنها حرف زدند که عمل کردند افزود: بدانید جا پای شهدایی گذاشته اید که از همه چیز خود گذشتند تا ما امروز در این فضا تنفس کنیم و از برکت وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواجهه همدان با پدیده مسکن نایابی/ وجود 700 هکتار بافت فرسوده

مواجهه همدان با پدیده مسکن نایابی/ وجود 700 هکتار بافت فرسوده