مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-05سياسي

وضعیت چهل اختران قم اسفناک است


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مقدس قم از نمایندگان مردم در دوره ششم این شورا خواست تا وضعیت اسفناک چهل اختران قم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسن مالکی نژاد که در نشست اختتامیه دوره پنجم شورای اسلامی شهر مقدس قم سخن می گفت با اشاره به جوهره فرهنگی همه پروژه های شهری بیان کرد: در این چهار سال، پروژه های متفاوتی در موضوع فرهنگی و اجتماعی به سرانجام رسیده که به عنوان نمونه می توان به نامگذاری سالروز ورود مبارک حضرت کریمه اهل بیت (س) به شهر مقدس قم به عنوان روز قم اشاره کرد.

وی با بیان این که این نامگذاری می تواد مُعرّف ظرفیت های شهر قم به مردم باشد یادآور شد: ساماندهی مبادی ورودی شهر بویژه در عرصه تبلیغات و برای معرفی درست قم به زائران و مسافران در این سال ها در دستور کار مجموعه فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری بوده است.

وی با تاکید بر این که در این سال های اخیر، پروژه ها و فعالیت های زیادی با محوریت نام مبارک شهدا در قم به انجام رسیده است خاطرنشان کرد: نامگذاری معابر و خرید خانه شهدای جریان ساز مانند شهیدان زین الدین و تبدیل آن ها به خانه موزه با استفاده از تکنولوژی های روزآمد و جذاب از جمله این فعالیت ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت چهل اختران قم اسفناک است

وضعیت چهل اختران قم اسفناک است