مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-05سياسي

انتخاب هیئت رییسه شوراها در مازندران/ خداحافظی شهرداران


مراسم تحلیف و انتخابات هیئت رییسه شوراهای شهرهای مختلف در مازندران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین تحلیف و معارفه اعضای شوراهای دوره ششم و انتخاب هیئت رییسه در مناطق مختلف استان مازندران از جمله ساری برگزار شد.

مراسم تحلیف و معارفه اعضای شورای شهر ساری پیش ازظهر پنجشنبه برگزار شد و پرویز شعبانی به عنوان رییس، سبحان بخشی به عنوان نایب رییس، سید حسین یوسفی و شهرام ایرجی به عنوان منشی اول و دوم، سید حسن احمدی به عنوان خزانه دار و سبحان بخشی سید حسین یوسفی به عنوان نماینده شورا در شورای شهرستان معرفی و انتخاب شدند.

هیئت رییسه شورای اسلامی و شهردار سرخ رود معین شد در سرخ رود نیز اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر سرخ رود با حضور در محل فرمانداری شهرستان محمودآباد ضمن ادای سوگند و انتخاب هیئت رییسه، با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر سکاندار شهرداری سرخ رود را نیز با اکثریت مشخص کردند.

محمدحسین احمدی با چهار رأی به عنوان رییس، دبیر محمدعلی خاکپور با چهار رأی به عنوان نایب رییس و حمزه جعفرزاده، صابر اکبرزاده و مهدی شالیکار ترتیب هیئت رییسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر سرخ رود را تشکیل دادند.

در ادامه اعضا با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر محسن کبودفیروزجایی را با پنج رأی موافق در سمت شهردار سرخ رود ابقاء کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب هیئت رییسه شوراها در مازندران/ خداحافظی شهرداران

انتخاب هیئت رییسه شوراها در مازندران/ خداحافظی شهرداران