مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-05اقتصادي

تخلیه بیش از یک میلیون تُن کالای اساسی از بندر شهید رجایی از ابتدای سال


معاون عملیات بندری بندر شهید رجایی گفت: از ابتدای امسال بیش از یک میلیون و 100 هزار تن کالای اساسی از بندر شهید رجایی هرمزگان ترخیص شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور خرم شکوه صبح امروز اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و 100 هزار تن کالای اساسی وارد بندرشهید رجایی شده است و این کالاها تاکنون بصورت مستقیم و غیرمستقیم به مناطق مختلف ارسال شده است.

وی افزود: این کالاها شامل گندم، جو، ذرت، شکر و روغن نباتی بوده و اکنون نیز آنچه در انبارهای شهیدرجایی موجود است در کوتاه ترین زمان بارگیری و به سراسرکشور ارسال می شود.

به گفته معاون عملیات بندری بندرشهید رجایی، 18 انبار ذخیره کالاهای اساسی به ظرفیت 300 هزار تن در بندر شهید رجایی وجود دارد که 12 انبار آن اکنون برای ذخیره کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است و بخشی از کالاهای اساسی نیز به طور مستقیم از کشتی ها به مقاصد مختلف کشور بارگیری می شود.

خرم شکوه همچنین گفت: چهار کشتی حامل نهاده های دامی با ظرفیت حدود 250 هزار تن در بندر شهید رجایی پهلوگرفته است و در حال تخلیه هستند و همچنین برخی از کشتی های در نوبت بندر امام خمینی نیز برای تخلیه سریع تر به بندر شهید رجایی منتقل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه بیش از یک میلیون تُن کالای اساسی از بندر شهید رجایی از ابتدای سال

تخلیه بیش از یک میلیون تُن کالای اساسی از بندر شهید رجایی از ابتدای سال