مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-05سياسي

به خاطر منافع مردم و شهر از اختلاف و تفرقه پرهیز کنید


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: اختلاف و چند دستگی از آفت های فعالیت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در ادوار گذشته بوده که باید از این رویه پرهیز کرد.

- غفور قاسمپور روز پنجشنبه 14 مرداد در مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر کرج ضمن تبریک، اظهار کرد: در نظام ما مسئولیت داشتن توفیقی الهی است که باید از فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر اینکه میزها به هیچ کس وفا نکرده و باید در هر مسند، خود را مسئول و پاسخگو به خون شهدا بدانیم، گفت: توصیه بنده به عنوان یکی از اعضای سابق شورای شهر کرج این است که به خاطر منافع مردم و شهر از اختلاف و تفرقه بپرهیزید، سابقه نشان داده پیشرفت شهر در فضایی تعاملی به دست آمده و اختلاف آفت فعالیت در شوراها بوده است.

فرماندار کرج با بیان اینکه پرونده های بسیاری در شورا وجود دارد که روی زمین مانده است، گفت: نبود خطوط ریلی مناسب و شبکه بزرگراهی، ساخت و ساز غیرمجاز، نبود فضای سبز مناسب، نبود زمینه جذب سرمایه گذاری، لزوم احیای بافت های فرسوده، ساماندهی نیروی انسانی شهرداری از جمله مشکلاتی است که باید در این دوره مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به خاطر منافع مردم و شهر از اختلاف و تفرقه پرهیز کنید

به خاطر منافع مردم و شهر از اختلاف و تفرقه پرهیز کنید