مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-05سياسي

اعضای جدید شورای شهر اهواز به فکر استخدام نیرو در شهرداری نباشند


اعضای جدید شورای شهر اهواز به فکر استخدام نیرو در شهرداری نباشند چرا که شهرداری به لحاظ نیروی انسانی در حال انفجار است.

- ، جمال عالمی نیسی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در جلسه انتخاب هیئت رییسه ششمین دوره شورای شهر در محل سالن جلسات فرمانداری اهواز اظهار کرد: بعد از فراز و نشیب ها و بازشماری آرا امروز کار ششمین دوره شورای شهر اهواز آغاز شده است.

عالمی نیسی با اشاره به اینکه شوراها مظاهر مشارکت مردم و برای تسهیل امور شهر هستند، ادامه داد: تغییر و تحولات در اعضای شورای شهر نشان می دهد که آیا مردم راضی هستند یا نه و یا اینکه عملکرد خوبی داشته اند.

وی خطاب به اعضای منتخب شورای شهر اهواز گفت: عدم دخالت در عزل و نصب ها یکی از توصیه های اصلی است؛ گرچه این کار در هیچ دوره ای از شورا رخ نداده ولی تلاش کنید تا حداقل دخالت ها را مگر برای اصلاح امور داشته باشید چون ظلم به مردم و نظام است که یک فرد بدون تعهد، تخصص و غیرامانت دار را به خاطر وابستگی منصوب کنید.

فرماندار اهواز با تأکید بر عدم جذب نیروی انسانی جدید توسط اعضای منتخب شورای شهر بیان کرد: شهرداری اهواز از نظر نیروی انسانی مثل بمب در حال انفجار است، از بس نیروی انسانی به صورت متراکم حضور دارند و ای کاش حداقل توانمند و فنی بودند ولی اغلب در قالب کارگر و نیروی خدماتی جذب شده اند؛ هرکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای جدید شورای شهر اهواز به فکر استخدام نیرو در شهرداری نباشند

اعضای جدید شورای شهر اهواز به فکر استخدام نیرو در شهرداری نباشند