مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-05سياسي

فوتی های روزانه کرونا در مشهد در آستانه 3 رقمی شدن


مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد از وضعیت حاد در آرامستان بهشت رضوان و قرارگیری تعداد فوتی های روزانه کرونا در مشهد در آستانه 3 رقمی شدن خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد از وضعیت حاد در آرامستان بهشت رضوان و قرارگیری تعداد فوتی های روزانه کرونا در مشهد در آستانه 3 رقمی شدن خبر داد.

حجت الاسلام مهدوی دامغانی با اشاره به حجم بالای کاری در آرامستان بهشت رضوان اظهار کرد: با توجه به این که آرامستان بهشت رضوان از زمان شیوع ویروس کرونا به صورت اختصاصی برای متوفیان کرونایی در نظر گرفته شده امروز شاهد شرایط حاد در وضعیت فوتی ها در بهشت رضوان هستیم به طوری که این آرامستان در حال حاضر چندین برابر ظرفیت خود در حال خدمت رسانی است.

وی با بیان اینکه رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و نظارت کافی باعث افزایش تعداد متوفیان شده، ادامه داد: در شرایط موجود بیشتر حجم و فشار کاری بر روی پرسنل آرامستان ها تحمیل شده به طوری که مجبور شدیم از حجم فعالیت های اداری این سازمان کاسته و پرسنل اداری نیز برای کمک به پرسنل و عوامل آرامستان ها به کارگیری شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان فردوس ها شهرداری مشهد مهدوی دامغانی با اشاره به این که در صورت پیش بینی نکردن تمهیدات لازم بزودی شاهد زمین گیر شدن نیروهای آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتی های روزانه کرونا در مشهد در آستانه 3 رقمی شدن

فوتی های روزانه کرونا در مشهد در آستانه 3 رقمی شدن