مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-05سياسي

نماینده اسلام آبادغرب: باور «ما می توانیم» در جهاددانشگاهی مصداق پیدا کرده است


نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس، با اشاره به مشکلات اقتصادی و شرایط تحریم کشور، یکی از راهکارهای برون رفت از این مشکلات را اتکا و اعتماد به توان جوانان ایرانی و نهادهای علمی مانند جهاددانشگاهی دانست.

- نماینده اسلام آبادغرب: باور ما می توانیم در جهاددانشگاهی مصداق پیدا کرده است ایسنا/کرمانشاه نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس، با اشاره به مشکلات اقتصادی و شرایط تحریم کشور، یکی از راهکارهای برون رفت از این مشکلات را اتکا و اعتماد به توان جوانان ایرانی و نهادهای علمی مانند جهاددانشگاهی دانست.

مجتبی بخشی پور به مناسبت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، این نهاد را یکی از پیشران های فعالیت های نوآورانه و دانش بنیان در کشور دانست و افزود: جهاددانشگاهی در چهار دهه فعالیت خود نقش مهمی در توسعه فناوری و دستیابی به دانش روز دنیا در عرصه های مختلف داشته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس، زمینه های فراهم شده توسط جهاددانشگاهی برای کار علمی در کشور را بسیار قابل توجه ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر در واحدهای این نهاد در سراسر کشور، کارهای شاخصی در حوزه فناوری در حال انجام است و اگر حمایت از این مجموعه بیشتر شود، حرکت کشور در مسیر توسعه علمی تسهیل شده و سرعت می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اسلام آبادغرب: باور «ما می توانیم» در جهاددانشگاهی مصداق پیدا کرده است

نماینده اسلام آبادغرب: باور «ما می توانیم» در جهاددانشگاهی مصداق پیدا کرده است