مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-05سياسي

تمامی مسؤولان کرمانشاه مکلف به رفع مشکلات عشایر هستند


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مسؤولان باید نسبت به رفع گرفتاری ها و مشکلات عشایر نهایت اهتمام را داشته باشند، زیرا مطالبه آنان از این حقیر زیاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله شیخ مصطفی علما در دیدار موسوی رییس ناحیه عشایری استان کرمانشاه بر ضرورت رفع مشکلات و تنگناهای عشایر استان تأکید کرد.

وی با اشاره  به فرمایشات امام راحل (ره) مبنی بر اینکه عشایر ذخایر انقلاب هستند، گفت: پس باید مسؤولان هم نسبت به این قشر و رفع گرفتاری ها و مشکلات آنان نهایت اهتمام را داشته باشند، زیرا مطالبه آنان از این حقیر زیاد است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عشایر را سرمایه های انسانی و کم نظیر کشور هستند، تصریح کرد: هر چقدر عشایر قوی داشته باشیم، مرزهای استان امنیت بیشتری را تجربه خواهد کرد.

سرهنگ موسوی، رییس ناحیه عشایری استان کرمانشاه نیز در ادامه این دیدار گزارشی از برنامه ها و خدمات عشایر را ارائه کرد و اظهار داشت: عشایر استان با  مشکلات زیادی مواجه هستند که از جمله آن ها می توان به کم آبی، مشکلات بهداشت و درمان، ناامنی برخی مسیرها اشاره کرد.

رییس ناحیه عشایری استان کرمانشاه تأکید کرد: عشایر می توانند بخش زیادی از مایحتاج پروتیینی مردم استان را مرتفع کنند که از جمله آن ها می توان به گوشت قرمز، شیر و لب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی مسؤولان کرمانشاه مکلف به رفع مشکلات عشایر هستند

تمامی مسؤولان کرمانشاه مکلف به رفع مشکلات عشایر هستند