مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-05سياسي

مجلس عضویت شهردار و استاندار تهران در هیات دولت را تصویب کند


مجلس تصویب کند که شهردار و استاندار تهران عضو هیأت دولت باشد و نه آنکه هر زمان لازم بود دیگر دعوت نشود، تا بتوانند مطالبه گری جدی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز نخستین آرامستانی که مساله غسل و اجرای احکام را داشتیم مربوط به تهران بود و به مطالبه خانواده فوت شدگان پاسخ داده شد.

استاندار تهران با بیان اینکه با همکاری فرمانداران نیز شرایطی فراهم شد که هیچ نقصانی را در زمینه برگزاری انتخابات، رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان برگزاری آن به وجود نیامد، افزود: در این دوره هم وزارت کشور و هم معاون امور شهرها و شوراهای وزیر، همکاری ارزشمندی با اعضای شورای شهر داشتند.

وی عنوان کرد: تهران کلانشهری است که سرریز همه حوزه ها و به خصوص آسیب های اجتماعی را در آن شاهد هستیم و در برآوردی که نیروی انتظامی اعلام کرد، 75 درصد مجرمان در سایر شهرها بومی هستند، اما در تهران این موضوع خلاف آن است و این موضوع قدرت سرعت عمل را از مأموران ناجا می گیرد.

محسنی بندپی سپس گفت: در تهران مساله محیط زیست، آلودگی هوا و اتباع در این شهر جریان دارد و باید به طور جدی به مدیریت آنها اندیشید، مراکز علمی، دانشگاهی و تحقیقاتی نیز فرصت دیگری است که در تهران وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس عضویت شهردار و استاندار تهران در هیات دولت را تصویب کند

مجلس عضویت شهردار و استاندار تهران در هیات دولت را تصویب کند