مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-05سياسي

صحیفه سجادیه ظرفیت عظیمی برای پر کردن خلاء های معنوی جامعه امروز دارد


رییس شورای سیاست گذاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع)گفت: صحیفه سجادیه ظرفیت عظیمی برای پر کردن خلاء های معنوی جامعه امروز دارد.

- بندرعباس - رییس شورای سیاست گذاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع)گفت: صحیفه سجادیه ظرفیت عظیمی برای پر کردن خلاء های معنوی جامعه امروز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروی سه مساله انسان سازی، جامعه سازی و تمدن سازی تاکید کردند.

رییس شورای سیاست گذاری کنگره بین المللی امام سجاد (ع) افزود: دوران امام سجاد (ع) دوران استثنایی در رابطه با خلا معنویت و نیروی انسانی بود.

امروز نیز چنین است و از ضرورت هایی که جامعه ما به آن نیاز دارد ساختن یک کادر مومن است که بتواند جامعه سازی کند و زمینه را برای ساخت تمدن نوین اسلامی فراهم کند.

وی گفت: با نگاهی به حیات امام سجاد (ع) و نقش صحیفه در دوران امامت آن حضرت می توانیم به خوبی درک کنیم که صحیفه چه قدر می تواند در مساله انسان سازی و جامعه سازی به ما کمک کند.

وضعیت جامعه دوران امامت آن حضرت به گونه ای بود که امام سجاد (ع) فرمود: ما بمکه والمدینه عشرون رجلا یحبنا (در سراسر مکه و مدینه حتی بیست نفر نیست که دوستدار ما اهل بیت علیهم السلام باشد).

حجت الاسلام عبادی زاده افزود: انزوای خط اهل بیت (ع) بعد از شهادت امام حسین (ع) و دوران امام سجاد (ع) تا به این مرحله رسیده بود که به سختی می شد افرادی را پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحیفه سجادیه ظرفیت عظیمی برای پر کردن خلاء های معنوی جامعه امروز دارد

صحیفه سجادیه ظرفیت عظیمی برای پر کردن خلاء های معنوی جامعه امروز دارد