مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-05سياسي

امنیت کشور ثمره خون شهیدان است/ تحقق آرزوی فرزند پلیسِ شهید


آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حاکم است، ثمره خون پاک شهیدان بوده که باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی در جهت پیشرفت رو به جلو می شود و سرکشی از خانواده این عزیزان جان برکف باعث سعادت و افتخار است.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حاکم است، ثمره خون پاک شهیدان بوده که باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی در جهت پیشرفت رو به جلو می شود و سرکشی از خانواده این عزیزان جان برکف باعث سعادت و افتخار است.

سرهنگ اکبر نجفی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: شهرستان شهیدپرور بم میزبان 85 آلاله های گلگون کفنی هست که در برابر متجاوزان حریم نظم و امنیت، مردانه ایستادگی و از میهنشان جانانه دفاع کردند.

وی خون شهدا را بهای نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: یاد و خاطره شهید هیچگاه از اذهان پاک نمی شود چراکه شهدا الگوی خادمان نظم و امنیت و خانواده آنان مظهر صبر و استقامت هستند.

نجفی با اشاره به توفیق خدمت به خانواده معزز شهدا یادآور شد: آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حاکم است، ثمره خون پاک شهیدان بوده که باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی در جهت پیشرفت رو به جلو می شود و سرکشی از خانواده این عزیزان جان برکف باعث سعادت و افتخار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت کشور ثمره خون شهیدان است/ تحقق آرزوی فرزند پلیسِ شهید

امنیت کشور ثمره خون شهیدان است/ تحقق آرزوی فرزند پلیسِ شهید