مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-05سياسي

مردم به جریان انقلابی گری و مبارزه با فساد اعتماد کردند


مردم به جریان انقلابی گری، مدیریت جهادی، شفافیت و عدالت و از همه مهم تر مبارزه با فساد اعتماد کردند.

- ، مصطفی سعیدی سیرایی صبح پنحشنبه در اولین جلسه ششمین شورای اسلامی شهر کرج که با انتخاب وی به عنوان سرپرست شهرداری شهر کرج صورت گرفت، اظهار کرد: از تمام اعضای شورای اسلامی شهر کرج به خاطر انتخاب بنده به عنوان سرپرست شهرداری قدردانی می کنم.

وی بیان کرد: باعث افتخار است به عنوان منتخب شورای جوانِ مؤمن انقلابی برخواسته از اراده ملت در این عرصه سخت در حال گذر در کشور هستم.

سرپرست شهرداری کرج تصریح کرد: باعث افتخار است 5 فرزند شهید، فرزند جانباز و روحانیت معظم این حقیر را به عنوان سرپرست شهردار کرج انتخاب کردند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بر اساس منویات مقام معظم رهبری به با وفاق و همدلی فعالیت خود را نسبت به منافع مردم شهر کرج آغاز کنیم.

سعیدی سیرایی با بیان اینکه به حرف نپردازیم بلکه به حرف های خود جامع عمل بپوشانیم، گفت: بر این اساس با تمام توان و تلاش با همکاری 13 عضو شورا کارهای خوبی انجام دهیم، چراکه مردم به جریان انقلابی گری، مدیریت جهادی، شفافیت و عدالت و از همه مهم تر مبارزه با فساد اعتماد کردند.

وی با قدردانی از اعضای شورای شهر ادوار گذشته و شهردار پیشین کرج اظهار کرد: انتخاب مردم مشخص است که راضی از عملکردهای گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به جریان انقلابی گری و مبارزه با فساد اعتماد کردند

مردم به جریان انقلابی گری و مبارزه با فساد اعتماد کردند