مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-05اقتصادي

آقای استاندار کجاستی؟ دوران قرنطینه شما در شمال تمام نشد؟


آقای استاندار کجاستی، آقای دوران قرنطینه شما در شمال به اتمام نرسیده است تا این چند ماه باقی مانده از ریاستتان بر امور مردم رسیدگی کنید.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ 12 مردادماه پایان کار دولت دوازدهم بود، دولتی که در دوره 8 سال ریاستش بر کشور، نه تنها باری از دوش ملت بر نداشت، بلکه با بی تدبیری ها و بی مسئولیتی هایش بر مشکلات مردم افزود و موجب عقبگرد کشور در بسیاری از عرصه ها شد.

در بی تدبیری دولت همین بس که در حوزه اقتصاد تورم بیش از 700 درصد افزایش یافته و افزایش سرسام آور قیمت ها از یک سو و عدم نظارت و کنترل آن از سویی دیگر موجی از گرانی ها و نارضایتی های مردمی را به دنبال داشته است.

بر اساس آمارهای موجود از سال 92 تا 1400 قیمت مواد خوراکی با 411 درصد رشد، لبنیات و تخم مرغ 467 درصد، انواع روغن 371 درصد، میوه خشکبار 402 درصد و گوشت با بیش از 421 درصد رشد مواجه شد، این در حالی است که مردم بارها و بارها برای تهیه همین اقلام ساعت ها در صف ایستادند تا بتوانند مرغی و یا روغنی بر سر سفره هایشان ببرند.

در کنار این گرانی ها بی مسئولیتی دولت در حوزه مدیریت کشور و عدم نظارت بر عملکرد مدیران دست نشانده خود در استان ها، چالش هایی را در برخی از استان ها در پی داشت که نمونه آن اعتراضات مردم خوزستان و فرصت طلبی دشمنان از این اعتراضات بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای استاندار کجاستی؟ دوران قرنطینه شما در شمال تمام نشد؟

آقای استاندار کجاستی؟ دوران قرنطینه شما در شمال تمام نشد؟