مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-05سياسي

محمدرسول حیدری رییس شورای شهر بیجار شد


مراسم تحلیف ششمین دوره شورای اسلامی شهر بیجار برگزار و محمد رسول حیدری رییس شورای این شهر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار، مراسم تحلیف ششمین دوره شورای اسلامی شهر بیجار پیش از ظهر امروز در محل فرمانداری برگزار شد، محمد رسول حیدری به عنوان رییس شورای اسلامی شهر بیجار، سعید ذوالفقاری به عنوان نایب رییس،  فرامرز فروتن خزانه دار، پریا شریفیان به عنوان منشی انتخاب شدند.

فرماندار بیجار در این مراسم با اشاره به وجود آرامش و صلابت در انتخابات شورای شهر بیجار اظهار کرد: این انتخابات با همکاری و همدلی همه جانبه دستگاه های اجرایی به خوبی پیش رفت و با مشارکت مطلوب مردم، نتایج مطلوبی کسب شد.

علی اکبر ورمقانی وظیفه شوراهای اسلامی را در این دوره بسیار سنگین دانست و گفت: امیدواریم اعضای شورای اسلامی شهر بیجار با ایجاد ارتباط منسجم با سایر ادارات و ارگان ها به ویژه مردم فهیم دیار گروس منشأ خیر و برکت برای بیجار باشند.

وی ادامه داد: باید به افرادی که پا به عرصه انتخابات گذاشته اند هم اعضای منتخب شورا و همچنین افرادی که موفق به حضور در شورا نشدند به دلیل دغدغه مندی درباره سرنوشت جامعه خود دست مریزاد گفت.

کمبود منابع مالی اولین چالش و سختی کار شوراهای دوره ششم  فرماندار بیجار خطاب به اعضای منتخب ششمین دوره شواری اسلامی شهر بیجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرسول حیدری رییس شورای شهر بیجار شد

محمدرسول حیدری رییس شورای شهر بیجار شد