مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-05سياسي

مراسم تحلیف اعضای شورای شهر برگزار شد/ مشهدالرضا(ع)؛ جهانشهر برکت و کرامت


مراسم تحلیف اعضای شورای شهر مشهد ساعتی قبل برگزار شد و ششمین شورای اسلامی شهر مشهد کار رسمی خود را با شعار «مشهدالرضا(ع)؛ جهانشهر برکت و کرامت» آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ساعتی قبل، مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر مشهد با حضور آیت الله مصباح عاملی مدیر عالی حوزه علمیه خراسان، محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد، محمدرضا حیدری رییس شورای شهر مشهد در دوره پنجم و جمعی از مدیران شهری و استانی و تعدادی از خانواده های شهدا برگزار شد.

هیات رییسه سِنی این جلسه، حسن موحدیان به عنوان مسن ترین فرد شورا، علوی مقدم به عنوان جوانترین و مهدی طهوریان عسکری تعیین شد.

فرماندار مشهد نیز در این مراسم اظهار کرد: انتخابات 28 خرداد 1400 با موفقیت برگزار شد و تمام خستگی ها با بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری رفع شد.

سیدمحمدرضا هاشمی قانون مداری و اصل بی طرفی را از وظایف فرمانداری در برگزاری انتخابات بیان کرد.

فرماندار مشهد با بیان اینکه هزار و 13 نامزد در انتخابات شوراها در این شهر شرکت کردند، افزود: این تعداد 6 درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه بررسی صلاحیت ها با دقت و سرعت انجام شد، از افزایش 32 درصدی شعب اخذ رای و 461 درصدی صندوق های اخذ رای در انتخابات اخیر مشهد برای شوراها خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تحلیف اعضای شورای شهر برگزار شد/ مشهدالرضا(ع)؛ جهانشهر برکت و کرامت

مراسم تحلیف اعضای شورای شهر برگزار شد/ مشهدالرضا(ع)؛ جهانشهر برکت و کرامت