مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-05اجتماعي

واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس در اولویت قرار گیرد


با واکسیناسیون باید تلاش کرد تا چالش های پیش روی حمل و نقل دانش آموزی برطرف و خانواده ها دغدغه ای در مورد سرویس حمل و نقل مدارس نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج بیت اللهی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: بواسطه حضور رانندگان با دانش آموزان متعدد، واکسن رانندگان مربوط به سرویس مدارس در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: انتظار می رود کارگروه ماده 18 در شهرستانها جهت سلامت دانش آموزان و امنیت خاطر خانواده ها نیز با جدیت دنبال و تشکیل شود و آنچه باید در سرلوحه تصمیم گیری ها قرار گیرد، توجه ویژه به سلامت و آرامش خانواده ها است.

به گفته بیت اللهی، باید تلاش کرد تا چالش های پیش روی حمل و نقل دانش آموزی برطرف و خانواده ها دغدغه ای در مورد سرویس حمل و نقل مدارس نداشته باشند و هرچه سریعتر لیست شرکتهای سرویس حمل و نقل دانش آموزی توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر به آموزش و پرورش اعلام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: طبق ماده 11 دستورالعمل حمل و نقل دانش آموزی، تامین خودروهای حمل و نقل سرویس مدارس حومه و شهر یا روستا مرکزی و مدارس روستایی و شبانه روزی بر عهده بخشداری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده و مطابق با ماده 18 آیین نامه، این خودروها باید مورد ارزشیابی، مدیریت و کنترل قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس در اولویت قرار گیرد

واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس در اولویت قرار گیرد