مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-05سياسي

ترکیب هیئت رییسه شورای ششم قزوین مشخص شد


مراسم تحلیف اعضای دوره ششم شورای شهر قروین برگزار شد و شورای ششم به صورت رسمی با تعیین اعضای هیئت رییسه از امروز 14 مرداد کار خود را آغاز کرد.

- ایسنا/قزوین مراسم تحلیف اعضای دوره ششم شورای شهر قروین برگزار شد و شورای ششم به صورت رسمی با تعیین اعضای هیئت رییسه از امروز 14 مرداد کار خود را آغاز کرد.

ترکیب هیئت رییسه شورای شهر ششم در قزوین صبح امروز 14 مرداد در مراسم تحلیف اعضای شورای شهر در فرمانداری قزوین مشخص شد.

فرج الله فصیحی رامندی به عنوان رییس شورای شهر ششم در این مراسم، تصریح کرد: از هیئت اجرایی و هییت نظارت انتخابات تشکر می کنیم که انتخابات را در کمال صحت برگزار کردند، همچنین از مردم که با حضور فعال توطئه های دشمن را نقش برآب کردند و وفاداری خود را ثابت کردند تشکر ویژه داریم، حضور 52 درصدی مردم در انتخابات 1400 نشان از وفاداری مردم به نظام دارد.

وی افزود: هر 9 عضو شورا افرادی هستند که با انگیزه خدمت به مردم و کسب رضای خدا پا به عرصه انتخابات گذاشتند و مورد لطف قرار گرفتند، امیدواریم این حضور موجب خشنودی مردم باشد و بتوانیم گامی در جهت حل مشکلات مردم برداریم و شرایط داشتن شهری سالم و ایمن را فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در پایان این جلسه انتخابات هیئت رییسه شورای ششم برگزار شد که طی آن فرج الله فصیح رامندی و فاطمه اشدری برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب هیئت رییسه شورای ششم قزوین مشخص شد

ترکیب هیئت رییسه شورای ششم قزوین مشخص شد