موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-05سياسي

جزییات انتخابات هیئت رییسه شورای شهر تبریز/ برگی با 10 رای رییس شد


حجت الاسلام رسول برگی با رأی اکثریت اعضای شورای شهر تبریز به عنوان رییس این شورا انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مراسم انتخاب اعضای هیات رییسه شورای شهر تبریز پنجشنبه همزمان با برگزاری آیین تحلیف این شورا در محل فرمانداری تبریز صورت گرفت.

بر این اساس حجت الاسلام رسول برگی که به عنوان تنها کاندید ریاست این شورا نام نویسی کرده بود، با 10 رأی مثبت و سه رأی سفید از سوی اعضای ششمین شورای اسلامی شهر تبریز به عنوان رییس این شورا انتخاب شد.

غلامرضا احمدی ملامحمود نیز که برای تصدی جایگاه نائب رییسی کاندید شده بود، با 10 رأی مثبت و سه رأی سفید توانست بر این صندلی این جایگاه تکیه بزند.

احد صادقی نیز با 12 رأی مثبت و یک رأی سفید به عنوان نائب رییس اول و یاسین بجانی نیز با رأی مثبت 13 عضو شورای شهر تبریز به عنوان نائب رییس دوم و سخنگو و محمدحسن استوتچی نیز با 11 رأی مثبت و دو رأی سفید برای خزانه داری پارلمان شهری تبریز انتخاب شدند.

حکیمه غفوری و شهرام دبیری و پرویز هادی نیز کاندیداهای عضویت در شورای شهرستان تبریز بودند که با انصراف پرویز هادی در آخرین لحظات و با توجه به معرفی دو نماینده از شهرهای بالای 100 هزار نفر جمعیت در شوراهای شهرستان، حکیمه غفوری با 11 رأی و شهرام دبیری با 10 رأی مثبت به عنوان نمایندگان شورای کلانشهر تبریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات انتخابات هیئت رییسه شورای شهر تبریز/ برگی با 10 رای رییس شد

جزییات انتخابات هیئت رییسه شورای شهر تبریز/ برگی با 10 رای رییس شد