مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-05حوادث

امکانات مناسب برای اطفای حریق در شمال استان بوشهر مستقر شود


با توجه به بعد مسافت و سرعت سرایت آتش و همچنین وقوع آتش سوزی در عرصه های طبیعی، درخواست می کنیم که امکانات اطفا حریق در شمال استان در حوزه خور مستقر شود.

- غلامرضا مهرجو در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متعاقب اعلام آتش سوزی پنج شناور در خور گناوه، نیروهای امداد و آتش نشانی و مدیریت بحران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بلافاصله از استان و واحدهای آتش نشانی شهرستان های هم جوار و منطقه بهره برداری نفت و گاز درخواست کمک برای اطفا حریق شد.

وی گفت: در بدو آتش سوزی با همکاری مردم، ملوانان و یگان های اعزامی طرح جداسازی شناورهای حادثه دیده و جلوگیری از سرایت آتش به سایر شناورها صورت گرفت و سپس عملیات اطفا حریق انجام شد.

وی تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه تعداد پنج فروند شناور باری دچار آتش سوزی شد که از این تعداد چهار فروند حامل کالای ملوانی و تجاری و یک فروند خالی بود.

فرماندار گناوه یادآور شد: در این آتش سوزی چهار فروند شناور باری به طور کامل سوخت و یک فروند بالای 50 درصد دچار سوختگی شده است.

وی بیان کرد: دریابانی، اداره بندر و دریانوردی گناوه، شهرداری گناوه، شهرداری بندر ریگ، واحدهای آتش نشانی امام حسن، بهره برداری نفت و گاز گچساران و گوره، شرکت مپنا و دهیارهای روستاهای اطراف، در مهار این آتش مشارکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات مناسب برای اطفای حریق در شمال استان بوشهر مستقر شود

امکانات مناسب برای اطفای حریق در شمال استان بوشهر مستقر شود