مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-05اقتصادي

هدفگذاری 500 شغل در اسدآباد در طرح اشتغال زایی بنیاد برکت


فرماندار اسدآباد سهمیه امسال این شهرستان از طرح اشتغال زایی بنیاد برکت را هدفگذاری 500 نفرشغل با اعتباری افزون بر 20 میلیارد تومان اعلام کرد .

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد سهمیه امسال این شهرستان از طرح اشتغال زایی بنیاد برکت را هدفگذاری 500 نفرشغل با اعتباری افزون بر 20 میلیارد تومان اعلام کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید کتابی در جلسه اشتغال و سرمایه گذاری با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد در سال 98 نخستین پایلوت اشتغال زایی بنیاد برکت انتخاب شد و طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در این شهرستان زودتر از سایر شهرستان ها شروع شده است، تصریح کرد: با استفاده از تسهیلات اشتغال زایی بنیاد برکت تعداد 100 مورد مهاجرت های معکوس به این شهرستان اتفاق افتاده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر طرح های اشتغالزایی جدیدی با سرمایه گذاران جدید در شهرستان در دست پیگیری قرار داشته و چندین طرح توسعه هم دردست اجراست و سرمایه گذاران جدیدی هم بنای ورود به منطقه را دارند که باید بستر و زیرساخت های لازم ورود این سرمایه گذاران را مهیا کرد ضمن اینکه در کنار این اقدام نسبت به احیاء و بازگشت به چرخه تولید واحدهای تعطیل پاشنه کشیده در اهتمام هستیم و باید بانک ها نیز حمایت و پشتیبانی لازم را از این طرح های مشکل دار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری 500 شغل در اسدآباد در طرح اشتغال زایی بنیاد برکت

هدفگذاری 500 شغل در اسدآباد در طرح اشتغال زایی بنیاد برکت