مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-05اقتصادي

سرنخ های ناسازگاری خانوادگی را در دل مسائل اقتصادی می توان یافت


رییس هیات مدیره و مدیر عامل موسسه خیریه صیانت از نهاد خانواده مقدس خراسان جنوبی اظهار کرد: از عمده ترین مشکلات خانواده ها می توان به تغییر سبک زندگی، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس هیات مدیره و مدیر عامل موسسه خیریه صیانت از نهاد خانواده مقدس خراسان جنوبی اظهار کرد: از عمده ترین مشکلات خانواده ها می توان به تغییر سبک زندگی، عدم آشنایی با یکدیگر، وجود مسائل اقتصادی و مشکلاتی که در ضمن تربیت فرزندان بوجود می آید اشاره کرد که منجر به ناسازگاری های خانوادگی می شود.

حسین فرازی نیا در گفت وگو با ایسنا گفت: فعالیت های ما با تمرکز بر مباحث شناسایی، مشاوره و مددکاری خانواده ها در نهایت به فعالیت پایگاه های خدمات اجتماعی منجر می شود و ورود ما بیشتر در مرحله تشکیل خانواده است.

وی افزود: کارگاه های آموزشی، برنامه ریزی ها و ارتباطی که داریم به خصوص در مواردی که مورد توجه این نهاد است توانسته تاثیر خوبی را داشته باشد.

مدیر عامل موسسه خیریه صیانت از نهاد خانواده مقدس خراسان جنوبی در خصوص هدف تاسیس موسسه اظهار کرد: ما در سه حوزه اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری مجوز داریم و با این دیدگاه که بتوانیم در بحث های اجتماعی، مشکلات و آسیب های اجتماعی را در جامعه شناسایی کنیم مشغول به فعالیت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنخ های ناسازگاری خانوادگی را در دل مسائل اقتصادی می توان یافت

سرنخ های ناسازگاری خانوادگی را در دل مسائل اقتصادی می توان یافت