مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-05اجتماعي

11 هزار فرهنگی کردستان مرحله اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند


بیش از 11 هزار نفر از فرهنگیان استان مرحله اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

- رشید قربانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: واکسیناسیون فرهنگیان استان همزمان با سراسر کشور در سطح استان آغاز و هم اکنون در *17* مرکز تزریق واکسن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

 وی با بیان اینکه کار واکسیناسیون فرهنگیان به صورت نمادین از هفتم مرداد و به صورت رسمی از نهم مرداد ماه در مراکز اختصاصی و تجمیعی آموزش و پرورش در سطح شهرستان ها و مناطق تابعه آغاز شده است، گفت: تا کنون 11 هزار و 64 نفر فرهنگی استان تا چهار شنبه 13  مردادماه 1400 مرحله اول واکسن خود را دریافت کرده اند .

  مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: در مرکز استان 2 پایگاه ویژه آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج راه اندازی و فرهنگیان هر ناحیه بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده از طریق نواحی و به صورت آموزشگاهی در این مراکز حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسن خود را دریافت می کنند.

  قربانی گفت: جهت پاسخگویی به نیاز همکاران سنندجی که در شهرهای اطراف مشغول به کار هستند و همچنین تزریق واکسن کارکنان اداری و ستادی، پایگاه سومی از دیروز در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج راه اندازی شد و گروه های مشمول بر اساس برنامه زمان بندی که از طریق معاونت تربیت بدنی و سلامت استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار فرهنگی کردستان مرحله اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند

11 هزار فرهنگی کردستان مرحله اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند