مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-05سياسي

عدم توجه به فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس، ظلم تاریخی به مردم است


عدم توجه به فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس، ظلم تاریخی در حق مردم ایران اسلامی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: عدم توجه به فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس، ظلم تاریخی در حق مردم ایران اسلامی است.

حمید ملانوری، عصر چهارشنبه 13 مرداد در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدس، معجونی از فرهنگ ایرانی، اسلامی و انقلابی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: اینکه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بارها از دوران دفاع مقدس به عنوان دانشگاه یاد کرده اند، به این معناست که مردم سرافراز ایران اسلامی آنچه برای تداوم توسعه ،پیشرفت و رفع نیارهای جامعه و حرکت پرشتاب انقلاب نیاز است، از فرهنگ دفاع مقدس آموخته اند.

استاندار با انتقاد از غیبت برخی از مدیران دستگاه های اجرایی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: این تذکر به دلیل اهمیت موضوع جلسه است چراکه ما کارگزار و حقوق بگیر نظام هستیم و در هر سطحی که مسئولیتی را پذیرفته ایم در راستای انجام آن باید به موضوعات و جلسات دعوت شده، اهمیت بدهیم.

ملانوری اظهار کرد: کارهای بزرگی که در جامعه اتفاق می افتد، منبعث از رفتار، فرهنگ، بینش، درک و نگاه انسان ها به موضوعاتی است که برایشان ارزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توجه به فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس، ظلم تاریخی به مردم است

عدم توجه به فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس، ظلم تاریخی به مردم است