مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-05حوادث

کشف بیش از 5 میلیارد ریال کالای قاچاق در ساوه


فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی حامل، پنج میلیارد و 750 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی اکبر عیسی آبادی گفت: در پیگیری گزارش های مردمی به مرکز فوریت های پلیس 110 و سامانه تلفنی 197 در برخورد با خودروهای سواری شوتی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده در این خصوص، مأموران انتظامی شهرستان ساوه، چهار دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و در عملیاتی توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اضافه کرد: در بازرسی از این خودروها، 965 کیلوگرم خشکبار، 35800 عدد ژیلت، 100 جفت کفش و مقادیری لباس فاقد هرگونه مدارک گمرکی و قاچاق کشف شد.

عیسی آبادی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، پنج میلیارد و 750 میلیون ریال اعلام شده است، خاطرنشان کرد: طی این عملیات ها، تعداد 4 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 5 میلیارد ریال کالای قاچاق در ساوه

کشف بیش از 5 میلیارد ریال کالای قاچاق در ساوه