مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-05سياسي

شورای ششم به رفع کاستی های حوزه حمل و نقل عمومی بپردازد


رییس شورای پنجم شهر تهران با اشاره به اینکه مدیریت پنجم در تجهیز حمل و نقل عمومی کاستی هایی داشته است، از شورای ششمی ها خواست به توسعه حمل و نقل عمومی بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن هاشمی رییس شورای پنجم شورای اسلامی در جلسه تحلیف شورای شهر ششم با اشاره به اینکه شورای ششم و همین طور دولت سیزدهم امروز در شرایطی سخت تحریمی و کرونایی کار خود را آغاز می کند، گفت: همانطور که دولت و شورای قبلی، با چنین شرایطی مواجه بود.

وی ادامه داد: در ارزیابی عملکرد و قضاوت درباره آنها، شرایط و مشکلات خاص چهار سال گذشته در نظر گرفته شود، منصفانه است انتظارات از دوره جدید نیز با واقع بینی و در نظر گرفتن محدودیت ها و بحران های فعلی کشور تعدیل شود و به سختی کار دوستان جدید توجه شود.

هاشمی با تاکید بر اینکه کارنامه دوره پنجم مدیریت شهری، شفاف و مشخص است و به صورت مکتوب نیز در روزهای آینده در معرض بررسی و نقد افکار عمومی قرار خواهد گرفت اظهار امیدواری کرد: نقاط مثبت عملکرد این شورا در دوره آینده تداوم یابد و نقاط کاستی جبران شود.

وی مهمترین دستاورد شورای پنجم، صیانت از شهر در ابعاد مختلف شهرسازی، محیط زیست، اقتصادی و اجتماعی و به ویژه اجرای تذکرات و رفع نگرانی های رهبر انقلاب بود و ایجاد شفافیت برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ششم به رفع کاستی های حوزه حمل و نقل عمومی بپردازد

شورای ششم به رفع کاستی های حوزه حمل و نقل عمومی بپردازد