مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-05پزشكي

چرا بعد از ورزش سردرد می گیرم؟


متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ سردرد گفت: ورزشکارانی که پس از فعالیت ورزشی دچار سردرد می شوند قبل از ورزش با نوشیدن آب کافی و اجتناب از ورزش در محیط های گرم از بروز سردرد جلوگیری کنند.

- ایسنا/زنجان متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ سردرد گفت: ورزشکارانی که پس از فعالیت ورزشی دچار سردرد می شوند قبل از ورزش با نوشیدن آب کافی و اجتناب از ورزش در محیط های گرم از بروز سردرد جلوگیری کنند.

نوشین یمانی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با سردرد فعالیتی، اظهار کرد: به سردردهایی که به دنبال یک نوع فعالیت بدنی اتفاق می افتد، سردرد فعالیتی گفته می شود که این سردرد می تواند به دنبال یک فعالیت بدنی خفیف یا ورزش های سنگین باشد.

وی با بیان اینکه سردرد فعالیتی صرفا به دنبال ورزش به ویژه در محیط های گرم و مرتفع اتفاق می افتد، افزود: سردرد فعالیتی معمولا ضرباندار بوده و در دو طرف سر اتفاق می افتد و از چند دقیقه تا چند روز به طول می انجامد.

این مسئول در رابطه با سردرد پس از فعالیت در افراد مبتلا به میگرن، تصریح کرد: در حدود 40 درصد افراد مبتلا به میگرن نیز فعالیت فیزیکی باعث شروع و تشدید سردردها می شود و حدود نیمی از این افراد از شرکت در فعالیت های بدنی اجتناب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بعد از ورزش سردرد می گیرم؟

چرا بعد از ورزش سردرد می گیرم؟