مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-05ورزشي

حاشیه شهر بجنورد منطقه هدف باشگاه فرهنگی و ورزشی انتظار است


مالک باشگاه فرهنگی و ورزشی انتظار بجنورد از تمرکز این مجموعه بر حاشیه شهر خبر داد و گفت: استعدادیابی را از حاشیه شهر بجنورد آغاز کردیم و حال در 7 رده سنی تیم فوتبال تشکیل داده ایم.

- در خصوص شکل گیری باشگاه فرهنگی و ورزشی انتظار بجنورد اظهار کرد: از اواخر سال 97 کار را در مناطق محروم و حاشیه شهر با آموزش فوتبال رایگان و استعدادیابی شروع کردیم و در تابستان 98 رسماً مدرسه فوتبال را تأسیس کردیم.

مالک باشگاه فرهنگی و ورزشی انتظار بجنورد ادامه داد: در همان سال اول در 4 رده نونهالان تا بزرگسالان تیم داری کردیم و در سوپر لیگ استان، قهرمان بزرگسالان استان شدیم.

وی افزود: در سال 99 در 5 رده تیم داری کردیم که این اقدام کاملاً با بودجه خصوصی بود.

اشراقی تاکید کرد: در عین حال از حاشیه شهر غفلت نکردیم و هم اکنون با احتساب تیم های مدرسه فوتبال در 7 رده سنی در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

مالک باشگاه فرهنگی و ورزشی انتظار بجنورد از فعالیت هزار نفر در این باشگاه خبر داد و گفت: مناطقی مانند شهرک گلستان، احمدآباد، صندل آباد و جنوب شرق بجنورد مورد هدف این باشگاه بود.

وی در انتها بیان داشت: طی سالی که پیش رو داریم در رشته های قایقرانی در لیگ برتر کشور تیم داری می کنیم و در آینده نزدیک مدرسه والیبال تخصصی و آموزش کونگ فو و رشته های رزمی دیگر را برنامه ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه شهر بجنورد منطقه هدف باشگاه فرهنگی و ورزشی انتظار است

حاشیه شهر بجنورد منطقه هدف باشگاه فرهنگی و ورزشی انتظار است