مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-05سياسي

اهدای جایزه ملی «کارلوس جی فینلای» کوبا به رییس انستیتو پاستور ایران


کوبا، جایزه ملی کارلوس جی فینلای را به دکتر علیرضا بیگلری رییس انستیتو پاستور ایران به دلیل مشارکت در آموزش، پژوهش و فعالیت های علمی دو کشور اعطا کرد.

- اهدای جایزه ملی کارلوس جی فینلای کوبا به رییس انستیتو پاستور ایران کوبا، جایزه ملی کارلوس جی فینلای را به دکتر "علیرضا بیگلری" رییس انستیتو پاستور ایران به دلیل مشارکت در آموزش، پژوهش و فعالیت های علمی دو کشور اعطا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای دولتی کوبا طبق فرمان شماره 281 ریاست جمهوری، جایزه ملی کارلوس جی فینلای را به پاس همکاری های مشترک علمی و فناوری دکتر علیرضا بیگلری رییس انستیتو پاستور ایران به وی عطا کرد و در این رابطه بر اهمیت مشارکت این دانشمند ایرانی در تکمیل موافقتنامه های انتقال دانش فنی و فناوری در حوزه واکسن تاکید شده است.

پیش از این، پیشنهاد اعطای این جایزه ملی از سوی وزیر علوم، فناوری و محیط زیست کوبا دکتر آلبا رزا پرز، به پاس همکاری های علمی و فناوری انستیتو پاستور ایران و دکتر علیرضا بیگلری در توسعه واکسن Soberana 02 و انجام مطالعات بالینی مرحله III این نامزد واکسن و سپس تأیید استفاده اضطراری از این محصول در ایران به شورای دولتی کوبا ارائه شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جایزه ملی «کارلوس جی فینلای» کوبا به رییس انستیتو پاستور ایران

اهدای جایزه ملی «کارلوس جی فینلای» کوبا به رییس انستیتو پاستور ایران