مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:502021-08-05سياسي

زنگ خطر کرونا در ایلام به صدا درمی آید


مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از به صدا در آمدن اعلان زنگ خطر بحرانی شدن وضعیت کرونا در استان در روز شنبه 16 مرداد ،ساعت 18 در 28 محله شهر ایلام و 12 مرکز شهرستان استان خبر داد.

- آیت قیصربیگی در گفت وگو با ایسنا،اظهار کرد: وضعیت کرونا در استان آنقدر حاد و خطرناک است که استاندار و رییس ستاد استانی مقابله با کرونا خواستار به صدا درآمدن زنگ خطر اعلان بحرانی شدن وضعیت کرونا توسط ستاد مدیریت بحران استان شده است.

وی خواستار ایجاد هم افزایی همه دستگاههای درگیر در کار این رزمایش برای ارسال یک پیام قوی و هشدار بازدارنده نسبت به بحرانی شدن خطر کرونا در استان شد و گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل های های بهداشتی و تداوم روند خطرناک فعلی به زودی در وضعیت بحرانی کرونا قرار خواهیم گرفت که قطعاً این موضوع می تواند هزینه های جبران ناپذیری برای استان در پی داشته باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استان در ادامه از به صدا در آمدن زنگ خطر بحرانی شدن وضعیت کرونا در استان در عصر روز شنبه 16 مرداد،گفت: این رزمایش ساعت 18 در 28 محله شهر ایلام و 12 مرکز شهرستان استان به طور همزمان آغاز می شود.

قیصربیگی تصریح کرد: این رزمایش در سطح وسیع و با حضور بیش از 300 تیم اطلاع رسانی و اعلان خطر در سرتاسر استان به طرق مختلف از جمله با به صدا در آمدن آژیر قرمز در سطح شهرها، اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر کرونا در ایلام به صدا درمی آید

زنگ خطر کرونا در ایلام به صدا درمی آید