مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:502021-08-05سياسي

فوتِ سوت و کور بزرگترهای خانواده در سایه کووید 19/تبعات کوچک شدن خانواده ها


یک متخصص مشاوره و عضو انجمن ازدواج و خانواده کشور، با اشاره به مشکلاتی که پاندمی کووید 19 پیرامون روابط بین خانواده ها ایجاد کرده است، گفت: از جمله مشکلاتی که همزمان با پاندمی کووید 19 برای خانواده ها ایجاد شده، - بحث کوتاه شدن عمر بزرگترها و فوت ِ سوت و کور بزرگترها است.

در این ایام مسائل بزرگترهای خانواده و سالمندان بسیار جدی شده و این قطع ارتباط های خانوادگی خطرناک منجر به تنهایی بیش از پیش بزرگترهای خانواده ها شده است.

دکتر امیر لطفی حقیقت در گفت وگو با ایسنا، همزمان با روز خانواده و با بیان اینکه معیوب شدن ارتباط بین خانواده ها منجر به ایجاد آسیب های فراوان می شود، اظهار کرد: این قطع ارتباط با بزرگترها ولو به صورت مجازی در ایام پاندمی کووید 19 بسیار خطرناک بوده و آثار منفی بسیاری را بر جای گذاشته است.

متاسفانه بسیاری از افراد علیرغم اینکه ارتباط خود را به دلیل پاندمی کووید 19 با بزرگترها و باقی اقوام نظیر عمو، دایی، خاله و… قطع کرده اند اما در عین حال با دوستان خود همچنان ارتباط دارند.

این دکترای مشاوره تصریح کرد: در واقع برخی از مردم ما از فضای پس از کووید 19 استقبال کرده اند و به نوعی خوشحال اند و می گویند دید و بازدیدهای بین اقوام برایشان هزینه های مالی زیاد، چشم و هم چشمی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتِ سوت و کور بزرگترهای خانواده در سایه کووید 19/تبعات کوچک شدن خانواده ها

فوتِ سوت و کور بزرگترهای خانواده در سایه کووید 19/تبعات کوچک شدن خانواده ها