مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-05سياسي

آخرین اخبار از مهمانان تحلیف رییس جمهور سیزدهم


ابراهیم رییسی به عنوان هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران ساعت 17 امروز؛ پنجشنبه 14 مرداد 1400 با ادای سوگند در مجلس، رسما کار خود را در قوه مجریه آغاز خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ 115مقام رسمی از 73 کشور جهان برای حضور در مراسم تحلیف اعلام آمادگی کرده اند؛ این مقامات شامل 10 نفر از سران کشورها، 20 رییس مجلس، 11 وزیر خارجه، 10 وزیر دیگر، فرستادگان روسای دولت ها، نواب رییس مجالس، هیات های پارلمانی، روسا، مقامات و نمایندگان 11 سازمان بین المللی و منطقه ای می شوند.

تا پایان روز گذشته و بامداد امروز تعدادی از این مقامات وارد یا عازم ایران شده اند و احتمالا تا ساعتی پیش از برگزاری مراسم ورود مهمانان به کشورمان ادامه خواهد یافت.

اسامی برخی از افرادی که در مراسم تحلیف سیزدهمین رییس جمهور ایران به شرح زیر است: * ریواس قائق رییس پارلمان اقلیم کردستان عراق که بامداد پنجشنبه وارد فرودگاه مهرآباد شد و مورد استقبال شیوا قاسمی پور نماینده مردم مریوان و سروآباد و عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

* تاندی آر مودیسه رییس مجلس آفریقای جنوبی که در رأس هیاتی با استقبال سارا فلاحی رییس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران به میزبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از مهمانان تحلیف رییس جمهور سیزدهم

آخرین اخبار از مهمانان تحلیف رییس جمهور سیزدهم