مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:402021-08-05سياسي

سرماخوردگی در پاندمی کرونا معنا ندارد


فوق تخصص بیماری های عفونی با اشاره به اینکه در بحران کرونا چیزی به اسم سرماخوردگی نداریم، گفت: متاسفانه در سطح جامعه روزانه افراد زیادی حتی با داشتن علائم در حال تردد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، پیام طبرسی، با اشاره به شرایط ویژه و پیچیده کرونا در کشور اظهار کرد: روزهایی که پشت سر می گذاریم به عنوان تلخ ترین روزهای کرونایی طی 18 ماه از زمان شیوع در تاریخ ثبت شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه عادی انگاری، ساده انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط سیاست گذاران را مورد انتقاد قرار داد و هشدار داد: مجموعه ای از اشکالات در مدیریت و رعایت شیوه نامه ها باعث شده تا امروز دچار بحران سهمگین کرونا شویم.

طبرسی با بیان اینکه پوشش حداکثری واکسیناسیون به هزاران دلیل در کشور با تأخیر مواجه شده، عنوان کرد: متأسفانه وعده های واکسیناسیون چه در مورد واردات و چه در مورد واکسن های تولید داخل محقق نشد و امروز شاهد جولان کووید 19 و جان باختن شمار زیادی از مردم هستیم.

بیشتر بخوانید:بازی دلتا با اعداد مرگ به گفته استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پیک پنجم کرونا بسیار سنگین تر از پیک های قبلی است و متأسفانه این موضوع زندگی شغلی و اجتماعی مردم را تحت تأثیر قرار داده، کرونا روزانه جان تعداد زیادی از عزیزان را از ما می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرماخوردگی در پاندمی کرونا معنا ندارد

سرماخوردگی در پاندمی کرونا معنا ندارد