مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:252021-08-05سياسي

فرماندار یزد: تهیه طرح جامعه ترافیک اولویت شورای ششم قرار گیرد


فرماندار یزد با بیان این که اعضای شورای اسلامی شهر باید بدانند که نماینده مردم هستند و مصوبات خود را باید در این مسیر متمرکز کنند، گفت: تهیه طرح جامعه ترافیک و ساماندهی جمع آوری پسماند باید در اولویت اجرایی ششمین دوره شورای اسلامی شهر یزد قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سید محمد رستگاری در مراسم تحلیف  اعضای شورای دوره ششم شهر دارالعباده با بیان این که انتخابات 1400 در شرایطی متفاوت برگزار شد، اظهار کرد: تحریم های ظالمانه، تداوم شیوع ویروس کرونا، شایعه سازی های معاندین و توطئه های شوم فرهنگی علیه امنیت در ایران اسلامی از جمله دغدغه های موجود در انتخابات امسال بود.

وی افزود: رهنمودهای مقام معظم رهبری بسیاری از توطئه های استکبار جهانی خنثی شده و خوشبختانه انتخاباتی آرام و با حضور پرشور آحاد مردم برگزار شد.

فرماندار یزد در ادامه با بیان این که در انتخابات 1400،  340 نفر در شهر یزد ثبت نام کردند، گفت: در نهایت از این تعداد 177 نفر در حوزه شهر یزد برای کسب 11 کرسی شورای اسلامی شهر یزد باقی ماندند و در این دوره انتخابات با یکدیگر رقابت کردند.

رستگاری با اشاره به نقش اعضای شورای اسلامی شهر برای ارتقای خدمات شهری، تصریح کرد: نقش شوراها مورد تأکید مقام معظم رهبری است و همین امر وظیفه شوراها را سنگین تر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار یزد: تهیه طرح جامعه ترافیک اولویت شورای ششم قرار گیرد

فرماندار یزد: تهیه طرح جامعه ترافیک اولویت شورای ششم قرار گیرد