مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:252021-08-05حوادث

عملیات پایش تنگه هایقر همچنان ادامه دارد


آتش سوزی منطقه هایقر فیروزاباد صبح دیروز با تلاش نیروهای امدادی، مردمی و دوستداران طبیعت مهار شده، اما همچنان عملیات پایش با 300 نیرو تا حصول اطمینان کامل در این منطقه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، حسین آرگیو در نشست خبری در خصوص آتش سوزی منطقه هایقر این شهرستان گفت: آتش سوزی جنگل ها و مراتع در منطقه هایقر فیروزآباد پس از تلاشی همه جانبه صبح دیروز مهار شد.

وی افزود: این آتش سوزی که از بعد از ظهر روز دوشنبه 11 مردادماه به وقوع پیوسته بود با تلاش نیروهای محلی، محیط زیست، هلال احمر، دوستداران محیط زیست، نیروهای اعزامی از ارتش.

سپاه ، خودجوش و با هماهنگی گروه های مردمی و امدادی برای اطفای حریق اعزام شده بودند جان خود را از دست داده  که به عنوان شهدای فداکار خدمت محسوب می شوند.

فرماندار فیروزآباد بیان داشت: ناصر بهزادی ، حامد بهزادی و رضا بهزادی از شهدای این حادثه اتش سوزی در منطقه هایقر بود که فردا صبح پنجشنبه ساعت هشت از محل بهشت زهرا این شهرستان تشیع خواهند شد.

وی تصریح کرد: جهانبخش بهزادی از مصدومین  حادثه اتش سوزی منطقه هایقر با سوختگی 54 درصد از ناحیه کمر و هر 2 دست، دچار مصدومیت شده و به سرعت توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) شیراز منتقل و بستری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات پایش تنگه هایقر همچنان ادامه دارد

عملیات پایش تنگه هایقر همچنان ادامه دارد