مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:252021-08-05ورزشي

جودوکاران پارالمپیکی هم چنان با کمبود حریف تمرینی


رییس انجمن جودو نابینایان و کم بینایان گفت: هر چند روند آماده سازی جودو کاران پارالمپیکی به خوبی پیش می رود اما همچنان در تمرینات با کمبود حریف تمرینی مواجه هستند.

- رییس انجمن جودو نابینایان و کم بینایان گفت: هر چند روند آماده سازی جودو کاران پارالمپیکی به خوبی پیش می رود اما همچنان در تمرینات با کمبود حریف تمرینی مواجه هستند.

علیرضا امینی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: آخرین اردو آماده سازی دو جودوکار اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو در سالن جودو آزادی در حال برگزاری است و هر دو ورزشکار در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند.

وی یکی از مشکلات جودوکاران پارالمپیکی را کمبود حریف تمرینی عنوان کرد و افزود: چون جودو تعلیق است شرایط برای فراهم کردن حریف تمرینی بیشتر برای جودوکاران وجود ندارد و ورزشکاران اعزامی چاره ای ندارند که با تعداد محدودی از حریف تمرینی خود را برای پارالمپیک آماده کنند.

امینی گفت: در حال حاضر در دو وزن منهای 90 کیلوگرم وحید نوری و مثبت 100 کیلوگرم محمدرضا خیرالله زاده تنها 3 حریف تمرینی وجود دارد که جودوکاران اعزامی برای آماده سازی خود مجبورند مرتب با همین نفرات رقابت داشته باشند، در حالی که اگر جودو تعلیق نبود شرایط بهتری برای آماده سازی جودوکاران فراهم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جودوکاران پارالمپیکی هم چنان با کمبود حریف تمرینی

جودوکاران پارالمپیکی هم چنان با کمبود حریف تمرینی