مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:202021-08-04پزشكي

استمرار روند صعودی کرونا خدمات درمانی را مختل می کند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: کادر درمانی در بیمارستان ها این روزها دقایق نفس گیری را پشت سر می گذارند و اگر این روند ادامه یابد سیستم درمانی مختل خواهد شد.

- مصطفی جوانیان با بیان اینکه روزهای بسیار سختی را پشت سر می گذاریم، اظهار کرد: متاسفانه همچنان بستری بیماران کرونایی در بابل رو به افزایش است و روزهای سختی هم برای پرسنل بهداشتی و هم پرسنل درمانی را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: هنوز تالارها فعال و تجمعات برقرار است؛ متاسفانه عادی انگاری ها به حدی بالاست که حتی اگر تالارها هم بسته شوند برخی از مردم با رعایت نکردن پروتکل ها، عروسی ها را در منازل و باغ ها برگزار می کنند.

این مسئول افزود: در تمام دنیا ثابت شده که فقط وزارت بهداشت در کاهش ابتلای افراد جامعه به بیماری کرونا نقش ندارد، بلکه تمام ارگان های مرتبط همکاری دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل خاطرنشان کرد: در حال حاضر بستری بیماران کرونایی در بابل بسیار بیشتر از موج های قبلی است؛ هم اکنون بیش از 1000 نفر در بیمارستان های بابل بستری هستند و این وضعیت نسبت به چهار موج گذشته و موج اول کرونا در اسفند 1398 که حداکثر بستری به 420 نفر رسیده بود و بعد از آن روند کاهشی به خود گرفت، بسیار نگران کننده تر و وخیم تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار روند صعودی کرونا خدمات درمانی را مختل می کند

استمرار روند صعودی کرونا خدمات درمانی را مختل می کند